Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Романчик Т.В. Конкурентный подход в разработке товарной стратегии предприятия

АННОТАЦИЯ
В статье предлагается конкурентоспособность продукции рассматривать в двух плоскостях: как рыночную конкурентоспособность и как конкурентоспособность проектов. Предприятиям в условиях недостаточного финансирования приходится выбирать проекты, развитие которых является наиболее целесообразным. Во внутренней среде предприятия формируются условия для конкурентной борьбы между проектами за приоритетность их развития. Предложенный подход основан на сопоставлении оценок рыночной конкурентоспособности продукции и внутренней конкурентоспособности проектов предприятия. Это позволяет определить перечень проектов, совершенствование которых является объективно целесообразным, способствует выбору обоснованного решения в процессе формирования товарной стратегии предприятия.

Ключевые слова: конкуренция, конкурентоспособность продукции, внутренняя конкурентоспособность, конкурентоспособность проектов, комплексная оценка, эффективность, товарная стратегия.

АНОТАЦІЯ
У статті пропонується конкурентоспроможність продукції розглядати в двох площинах: як ринкову конкурентоспроможність і як конкурентоспроможність проектів. Підприємствам в умовах недостатнього фінансування доводиться обирати проекти, розвиток яких є найбільш доцільним. У внутрішньому середовищі підприємства формуються умови для конкурентної боротьби між проектами за пріоритетність їх розвитку. Запропонований підхід заснований на зіставленні оцінок ринкової конкурентоспроможності продукції та внутрішньої конкурентоспроможності проектів підприємства. Це дозволяє визначити перелік проектів, вдосконалення яких є об'єктивно доцільним, а також сприяє вибору обґрунтованого рішення в процесі формування товарної стратегії підприємства.

Ключові слова: конкуренція, конкурентоспроможність продукції, внутрішня конкурентоспроможність, конкурентоспроможність проектів, комплексна оцінка, ефективність, товарна стратегія.

ANNOTATION
The article proposes to consider the competitiveness of products in two planes: as a market competitiveness and as a project competitiveness. Companies in conditions of insufficient funding have to choose projects, the development of which is the most appropriate. In the internal environment of the company the conditions for competition between the projects for the priority of their development are formed. The proposed approach is based on a comparison of estimates of the market competitiveness of products and the internal competitiveness of the enterprise projects. This makes it possible to define a list of projects, improvement of which is objectively appropriate, promotes the choice of a reasoned decision during the formation of commodity strategy of the company.

Keywords: competition, product competitiveness, internal competitiveness, project competitiveness, comprehensive assessment, efficiency, commodity strategy.

Завантажити статтю (pdf)