Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Лозовський О.М., Луженецька Т.В. Корпоративна культура як інструмент ефективного управління підприємством

АНОТАЦІЯ
У статті розглядаються актуальні питання формування та розвитку корпоративної культури. За допомогою вивчення та аналізу науково-теоретичних підходів формування та розвитку корпоративної культури досліджується її вплив на функціонування публічного управління. Виділено фактори, що стримують розвиток корпоративної культури, охарактеризовано сутність, принципи та етапи управління розвитком корпоративної культури підприємства. Сформовано концептуальні засади управління корпоративною культурою на підприємствах. Визначено напрями зниження асиметрії інформації в управлінні корпоративною культурою підприємства.

Ключові слова: корпоративна культура, елементи корпоративної культури, розвиток корпоративної культури, організаційна структура, менеджмент, маркетингове управління.

АННОТАЦИЯ
В статье освещаются актуальные вопросы формирования и развития корпоративной культуры. С помощью изучения и анализа научно-теоретических подходов формирования и развития корпоративной культуры исследуется ее влияние на функционирование публичного управления. Выделены факторы, сдерживающие развитие корпоративной культуры, охарактеризованы сущность, принципы и этапы управления развитием корпоративной культуры предприятия. Сформированы концептуальные основы управления корпоративной культурой на предприятиях. Определены направления снижения асимметрии информации в управлении корпоративной культурой предприятия.

Ключевые слова: корпоративная культура, элементы корпоративной культуры, развитие корпоративной культуры, организационная структура, менеджмент, маркетинговое управление.

АNNOTATION
This article highlights main issues of the formation and the development of the corporation culture. By study and analysis of the scientific and theoretic approaches of the formation and the development of the corporation culture its influence on the functioning of public administration is highlighted. Highlight the factors restrain the development of corporate culture, characterized the nature, principles and stages of development management company corporate culture. The conceptual framework for the management of corporate culture in enterprises formed. Direction to reduce asymmetries of information identified in the management of the company’s corporate culture.

Keywords: corporate culture, elements of corporate culture, corporate culture development, organizational structure, management, marketing management.

Завантажити статтю (pdf)