Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Лиса С.С. Класифікація форматів та особливості розвитку роздрібної торгівлі України

АНОТАЦІЯ
У роботі розглянуто класифікації підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано сучасні формати магазинів (продовольчих та непродовольчих) роздрібної торговельної мережі. Згруповано торговельні мережі за певними характеристиками. Проаналізовано розвиток торговельних центрів України. Доповнено класифікацію форматів торговельних центрів.

Ключові слова: формат магазину, торговельний центр, торговельна мережа, мол, класифікація форматів, універмаг.

АННОТАЦИЯ
В работе рассмотрены классификации предприятий розничной торговли. Проанализированы современные форматы магазинов (продовольственных и непродовольственных) розничной торговой сети. Сгруппированы торговые сети по определенным характеристикам. Проанализировано развитие торговых центров Украины. Дополнена классификация форматов торговых центров.

Ключевые слова: формат магазина, торговый центр, торговая сеть, молл, классификация форматов, универмаг.

ANNOTATION
The paper deals with the classification of retailers. Analyzed modern format stores (food and non-food) retail outlets. Grouped shopping online for certain characteristics. It analyzed the development of shopping centers in Ukraine. Amended classification format shopping centers.

Keywords: store format, shopping center, retail chain, mall, classification of formats, store.

Завантажити статтю (pdf)