Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Бондаренко А.Ф., Солодуха М.В. Інтернет-маркетинг як засіб підвищення рівня конкурентоспроможності сучасних товаровиробників

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу як засобу конкурентоспроможності фірми. Зазначено види підприємницької діяльності в Інтернеті. Проаналізовано стан розвитку Інтернет-торгівлі в Україні. Зазначено основні переваги та проблеми розвитку електронної комерції.

Ключові слова: електронна комерція, Інтернет-маркетинг, Інтернет- бізнес, Інтернет-торгівля.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены особенности Интернет-маркетинга как средства конкурентоспособности фирмы. Указаны виды предпринимательской деятельности в Интернете. Проанализировано состояние развития Интернет-торговли в Украине. Отмечены основные преимущества и проблемы развития электронной коммерции.

Ключевые слова: электронная коммерция, Интернет-маркетинг, Интернет-бизнес, Интернет-торговля.

ANNOTATION
In the article the features of Internet marketing as a means of competitiveness of the company. These types of business activities on the Internet. The state of Internet commerce in Ukraine. It is noted major benefits and challenges of e-commerce.

Keywords: e-commerce, Internet marketing, Internet business Internet commerce.

Завантажити статтю (pdf)