Пошук
Бондаренко А.Ф., Солодуха М.В. Інтернет-маркетинг як засіб підвищення рівня конкурентоспроможності сучасних товаровиробників
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу як засобу конкурентоспроможності фірми. Зазначено види підприємницької діяльності в Інтернеті. Проаналізовано стан розвитку Інтернет-торгівлі в Україні. Зазначено основні переваги та проблеми розвитку електронної комерції.
Ключові слова: електронна комерція, Інтернет-маркетинг, Інтернет- бізнес, Інтернет-торгівля.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены особенности Интернет-маркетинга как средства конкурентоспособности фирмы. Указаны виды предпринимательской деятельности в Интернете. Проанализировано состояние развития Интернет-торговли в Украине. Отмечены основные преимущества и проблемы развития электронной коммерции.
Ключевые слова: электронная коммерция, Интернет-маркетинг, Интернет-бизнес, Интернет-торговля.
ANNOTATION
In the article the features of Internet marketing as a means of competitiveness of the company. These types of business activities on the Internet. The state of Internet commerce in Ukraine. It is noted major benefits and challenges of e-commerce.
Keywords: e-commerce, Internet marketing, Internet business Internet commerce.