Пошук
Блага В.В., Благой В.В., Кіпоренко О.В. Впровадження методичного підходу проведення рекламної кампанії спортивного закладу із залученням Інтернет-реклами
АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано сучасні методи реклами малих підприємств. Установлено переваги і недоліки Інтернет-реклами. Запроваджено методику проведення рекламної кампанії за допомогою Інтернет-реклами у спортивному клубі. Розглянуто та порівняно засоби Інтернет-реклами, встановлено їх позитивні і негативні аспекти.
Ключові слова: Інтернет-реклама, спортивний клуб, засоби Інтернет-реклами, методичний підхід, спортивний маркетинг.
АННОТАЦИЯ
В статье проанализированы современные методы рекламы малых предприятий. Установлены преимущества и недостатки Интернет-рекламы. Предложена методика проведения рекламной кампании при помощи Интернет-рекламы в спортивном клубе. Рассмотрены средства Интернет-рекламы, указаны их позитивные и негативные аспекты.
Ключевые слова: Интернет-реклама, спортивный клуб, средства Интернет-рекламы, методический подход, спортивный маркетинг.
ANNOTATION
During the research the modern methods of advertisement of small enterprises were analyzed. Advantages and lacks of internet-advertisement were set. Methodology of realization of advertisement campaign was offered through an internet-advertisement in a sporting club. There were considered facilities of internet-advertisement. Their positive and negative aspects are indicated.
Keywords: Internet-advertisement, sport club, facilities of internet-advertisement, methodical approach, sport marketing.