Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Багорка М.О. Основи стратегічного планування маркетингової стратегії екологізації аграрного виробництва

АНОТАЦІЯ
У статті визначено сутність стратегічного планування маркетингової стратегії екологізації аграрного виробництва, її завдання, принципи та етапи проведення. Досліджено проблеми практичного застосування системи стратегічного планування в галузі аграрного виробництва.

Ключові слова: стратегічне планування, маркетингові стратегії, екологізація, аграрне виробництво, стратегічний аналіз, маркетинг-мікс.

АННОТАЦИЯ
В статье определены сущность стратегического планирования маркетинговой стратегии экологизации аграрного производства, ее задачи, принципы и этапы проведения. Исследованы проблемы практического применения системы стратегического планирования в отрасли аграрного производства.

Ключевые слова: стратегическое планирование, маркетинговые стратегии, экологизация, аграрное производство, стратегический анализ, маркетинг-микс.

ANNOTATION
In the article the essence of strategic planning marketing strategy for greening of agriculture, its objectives, principles and stages of implementation. Investigating the practical application of strategic planning in the field of agriculture.

Keywords: strategic planning, marketing strategy, greening, agricultural production, strategic analysis, marketing mix.

Завантажити статтю (pdf)