Пошук
Глушман Т.М. Маркетинг персоналу як інструмент реалізації кадрової політики підприємства
АНОТАЦІЯ
Розглянуто різноманітні підходи та погляди на визначення теоретичної сутності дефініції «маркетинг персоналу» вітчизняними та зарубіжними науковцями. Проаналізовано функції, завдання та окреслено базові принципи маркетингу персоналу, врахування яких допомагає суб’єктам господарювання в реалізації кадрової стратегії.
АННОТАЦИЯ
Рассмотрены различные подходы и взгляды на определение теоретической сущности дефиниции «маркетинг персонала» отечественными и зарубежными учеными. Проанализированы функции, задачи и намечены основные принципы маркетинга персонала, учет которых помогает субъектам хозяйствования в реализации кадровой стратегии.
ANNOTATION
The various approaches and views on the definition of the theoretical nature of the definition of "marketing personnel" domestic and foreign scientists. The analysis functions, tasks and outlines the basic principles of marketing staff, account which helps in realization of the human resources strategy.