Пошук
Гетьман О.О., Лучич Д.Ю. Механізм соціальної відповідальності металургійних підприємств
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто особливості побудови механізму соціальної відповідальності бізнесу на прикладі крупних металургійних підприємств. Охарактеризовано стадії і рівні формування соціальної відповідальності. Здійснено SWOT-аналіз механізму соціальної відповідальності українських металургійних підприємств. Визначено структурно-елементний склад механізму соціальної відповідальності бізнесу для металургійних підприємств. Окреслено пріоритети у становленні дієвих соціально орієнтованих механізмів функціонування підприємств в ієрархічному ринковому середовищі.
Ключові слова: соціальна відповідальність, бізнес, влада, спільнота, соціально відповідальна позиція.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены особенности построения механизма социальной ответственности бизнеса на примере крупных металлургических предприятий. Охарактеризованы стадии и уровни формирования социальной ответственности. Осуществлен SWOT-анализ механизма социальной ответственности украинских металлургических предприятий. Определен структурно-элементный состав механизма социальной ответственности бизнеса для металлургических предприятий. Определены приоритеты в становлении действенных социально ориентированных механизмов функционирования предприятий в иерархической рыночной среде.
Ключевые слова: социальная ответственность, бизнес, власть, общество, социально ответственная позиция.
АNNOTATION
Features of the construction of the social responsibility mechanism of business on an example of the large metallurgical plants are considered in the article. Stages and levels of social responsibility formation have been described. SWOT-analysis of the social responsibility mechanism in Ukrainian metallurgical enterprises has been implemented. Structural and elemental composition of corporate social responsibility mechanism has been defined for metallurgical enterprises. Priorities in the development of effective mechanisms of functioning of socially oriented enterprises in the market hierarchic environment have been defined.
Keywords: social responsibility, business, government, society, socially responsible position.