Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Шостак Л.В. Формування інноваційного потенціалу операторів сфери телекомунікацій

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена проблемі формування інноваційного потенціалу операторами телекомунікаційного ринку України. Досліджено трактування категорії «інноваційний потенціал» різними вітчизняними та іноземними вченими. Розроблено схему процесу формування інноваційного потенціалу для підприємства зв’язку із врахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Запропоновано етапи формування та складові структури із врахуванням специфіки сфери телекомунікацій.

Ключові слова: потенціал, інновації, інноваційний розвиток, інноваційний потенціал, телекомунікаційний ринок.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблеме формирования инновационного потенциала операторами телекоммуникационного рынка Украины. Проведено исследование категории «инновационный потенциал предприятия». Разработана схема процесса формирования инновационного потенциала для предприятия связи с учётом влияния факторов внешней и внутренней среды. Предложены этапы формирования и составляющие структуры с учётом специфики отрасли телекоммуникаций.

Ключевые слова: потенциал, инновации, инновационное развитие, инновационный потенциал, телекоммуникационный рынок.

ANNOTATION
The article is devoted to the problem of formation of innovation potential operators of telecommunications market of Ukraine. Interpretation of category is investigational “innovative potential” by different home and foreign scientists. The chart of process of forming of innovative potential is worked out for the enterprise of connection with taking into account of factors of external and internal environment. Proposed phases and aspects of the structure taking into account the specifics of telecommunications.

Key words: potential, innovations, innovative development, innovative potential, telecommunications market.

Завантажити статтю (pdf)