Пошук
Трушкіна Н.В. Науково-методичні підходи до організації збутової діяльності вугледобувних підприємств в умовах нестабільності попиту
АНОТАЦІЯ
У статті уточнено зміст поняття «збутова діяльність вугледобувного підприємства» з урахуванням особливостей його функціонування. Виявлено чинники, які впливають на організацію процесів збутової діяльності вугледобувних підприємств. Проаналізовано динаміку показників збутової діяльності вугледобувних підприємств. Виконано прогнози показників збутової діяльності вугледобувних підприємств із використанням різних методів прогнозування. Запропоновано модель контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства з різними категоріями споживачів. Розроблено науково-методичне забезпечення вдосконалення системи управління збутовою діяльністю вугледобувних підприємств. Надано пропозиції щодо формування збутових мереж в умовах нестабільності попиту на вугілля.
Ключові слова: вугледобувне підприємство, збутова діяльність, організація, чинники, показники, аналіз, методи прогнозування, модель контрактних взаємовідносин, різні категорії споживачів, збутова мережа.
АННОТАЦИЯ
В статье уточнено содержание понятия «сбытовая деятельность угледобывающего предприятия» с учетом особенностей его функционирования. Выявлены факторы, влияющие на организацию процессов сбытовой деятельности угледобывающих предприятий. Проанализирована динамика показателей сбытовой деятельности угледобывающих предприятий. Выполнены прогнозы показателей сбытовой деятельности угледобывающих предприятий с использованием различных методов прогнозирования. Предложена модель контрактных взаимоотношений угледобывающего предприятия с разными категориями потребителей. Разработано научно-методическое обеспечение совершенствования системы управления сбытовой деятельностью угледобывающих предприятий. Даны предложения по формированию сбытовых сетей в условиях нестабильности спроса на уголь.
Ключевые слова: угледобывающее предприятие, сбытовая деятельность, организация, факторы, показатели, анализ, методы прогнозирования, модель контрактных взаимоотношений, разные категории потребителей, сбытовая сеть.
ANNOTATION
The article clarifies the concept of «marketing activity coal enterprise» taking into account the characteristics of its functioning. Factors that affect the organization of processes of marketing activity coal enterpriseі are investigated. Analysis and forecast of indexes of marketing activity coal enterprises are made. The model contractual relationship coal enterprise is proposed to different categories of consumers. Scientific and methodological support to improve system management marketing activity coal mining companies is developed. Proposals for the formation of marketing networks developed in conditions of instability in demand for coal.
Keywords: coal enterprise, marketing activity, organization, factors, indexes, analysis, forecasting methods, model contractual relationships, different categories of consumers, marketing network.