Пошук
Крамарчук С.П. Методичні аспекти розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на ринку послуг
АНОТАЦІЯ
У статті представлено прикладний аспект дослідження проблеми формування стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств на ринку послуг. Метою дослідження є надання методичних рекомендацій щодо розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. У статті досліджено зарубіжний та вітчизняний досвід формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств. В праці запропонована уніфікована схема стратегічного вибору туристичних підприємств.
Ключові слова: метод, підприємство, стратегія, управління, діяльність, конкурентоспроможність, ринок.
АННОТАЦИЯ
В статье представлен прикладной аспект исследования проблемы формирования стратегии повышения конкурентоспособности туристических предприятий на рынке услуг. Целью исследования является предоставление методических рекомендаций по разработке стратегии повышения конкурентоспособности туристического предприятия. В статье исследован зарубежный и отечественный опыт формирования стратегии повышения конкурентоспособности предприятий. В работе предложена унифицированная схема стратегического выбора туристических предприятий.
Ключевые слова: метод, предприятие, стратегия, управление, деятельность, конкурентоспособность, рынок.
АNNOTATION
In the article the practical aspect of the research of the problems associated with the formation of strategy of increasing the competitiveness for tourism enterprises in the service market is presented. The research goal is the formation of the methodical recommendations for the development of strategy of increasing the competitiveness for tourism enterprises. In the article the foreign and domestic experience of forming the strategy of increasing the competitiveness for companies are investigated. In scientific research the unified scheme of strategic choice for tourism enterprises is suggested.
Key words: method, enterprise, strategy, management, operations, competitiveness, market.