Пошук
Зінгаєва Н.Є., Шуллер І.О. Методи дослідження і прогнозування в маркетинговій діяльності
АНОТАЦІЯ
У статі розглянуто висновки досліджень сучасних науковців щодо методів аналізу та прогнозування маркетингової діяльності. Проведено порівняння методів, на основі якого виділено їх переваги та недоліки. Виокремлено найбільш прийнятні методи маркетингових досліджень для сільськогосподарських підприємств. Виходячи з дослідження, пропонується використання методу сценаріїв. Він дає змогу об’єднання кількісного та якісного підходів для інтегрування розглянутих прогнозних методів.
Ключові слова: маркетингова діяльність, методи дослідження, прогнозування, евристичні методи, економіко-математичні методи, метод сценарію.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены выводы исследований современных ученых о методах анализа и прогнозирования маркетинговой деятельности. Проведено сравнение методов, на основе которого выделены их преимущества и недостатки. Выделены наиболее приемлемые методы маркетинговых исследований для сельскохозяйственных предприятий. Исходя из исследования, предлагается использование метода сценариев. Он позволяет объединить количественный и качественный подходы для интегрирования рассмотренных прогнозных методов.
Ключевые слова: маркетинговая деятельность, методы исследования, прогнозирование, эвристические методы, экономико-математические методы, метод сценария.
ANNOTATION
The article examined the findings of modern scientific research on methods of analysis and forecasting marketing. Comparison of methods through which marked their advantages and disadvantages. Singling out the most appropriate methods of market research for agricultural enterprises. Based on the research, suggested using the method of scenarios. It allows combining quantitative and qualitative approaches to integrate Predictive techniques.
Key words: marketing activities, research methods, forecasting, heuristics, economic mathematical methods, method script.