Пошук
Заровна Н.П. Формування кадрового потенціалу на підприємствах видавничо-поліграфічної галузі як резерв набуття конкурентних переваг
АНОТАЦІЯ
Сучасний період функціонування вітчизняних підприємств, зокрема підприємств видавничо-поліграфічної галузі, характеризується необхідністю забезпечення високої конкурентоспроможності, що можливо через удосконалення формування їх кадрового потенціалу. У статті охарактеризовано ключові підходи до трактування суті поняття «кадровий потенціал». Виявлено ключові аспекти формування кадрового потенціалу на поліграфічних підприємствах та видавництвах. Розроблено модель формування кадрового потенціалу підприємств видавничо-поліграфічної галузі, ключове місце в якій відведено аналізу кадрового потенціалу як основи побудови інформаційного базису для забезпечення оптимальності структури кадрів, зацікавленості працівників у зростанні особистого потенціалу та розвитку підприємства.
Ключові слова: кадровий потенціал, потенціал, персонал, видавничо-поліграфічна галузь, поліграфічне підприємство, видавництво.
АННОТАЦИЯ
Современный период функционирования отечественных предприятий, в частности предприятий издательско-полиграфической отрасли, характеризуется необходимостью обеспечения высокой конкурентоспособности, что возможно благодаря совершенствованию формирования их кадрового потенциала. В статье охарактеризованы ключевые подходы к трактовке сущности понятия «кадровый потенциал». Выявлены ключевые аспекты формирования кадрового потенциала на полиграфических предприятиях и издательствах. Разработана модель формирования кадрового потенциала предприятий издательско-полиграфической отрасли, ключевое место в которой отведено анализу кадрового потенциала как основы построения информационного базиса для обеспечения оптимальности структуры кадров, заинтересованности работников в росте личностного потенциала и развития предприятия.
Ключевые слова: кадровый потенциал, потенциал, персонал, издательско-полиграфическая отрасль, полиграфическое предприятие, издательство.
ANNOTATION
The modern period of functioning of domestic enterprises, particularly enterprises publishing and printing industry, is characterized by the need to ensure high competitiveness, which is a possible thanks to the improvement of the formation of human resources. The article describes the key approaches to the interpretation of the essence of the concept of “human resources”. Revealed key aspects of formation of personnel potential at printing companies and publishing houses. The model of formation of personnel potential of the enterprises of publishing and printing industry, a key position in which the analysis of human resource capacity allocated as a basis for building an information base to ensure optimum frame structure, employee engagement in the growth of personal potential and company development.
Key words: human resources, capacity, personnel, publishing and printing industry, printing company, publishing.