Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Гессен А.Є., Журавель М.О., Стаханова В.В. Розвиток франчайзингу як вагомий фактор розширення ринку в Україні

АНОТАЦІЯ
У статті надано оцінку переваг та недоліків сучасного типу існування франчайзингу в Україні. Розглянуто важливість його розвитку. Наведено конкретні приклади та аналіз розширення впливу франчайзингу. На прикладі відомих торгових марок розкрито сутність форми організації бізнесу. Досліджено види франчайзингу та фактори їх існування в сьогоденні.

Ключові слова: франчайзинг, розвиток, форма, бізнес, компанія.

АННОТАЦИЯ
В статье предложена оценка преимуществ и недостатков современного типа существования франчайзинга в Украине. Рассмотрена важность его развития. Приведены конкретные примеры и анализ расширения влияния франчайзинга. На примере известных торговых марок раскрыта сущность формы организации бизнеса. Исследованы виды франчайзинга и факторы их существования в настоящее время.

Ключевые слова: франчайзинг, развитие, форма, бизнес, компания.

ANNOTATION
The article assesses the advantages and disadvantages of being a modern type of franchising in Ukraine. Consider the importance of its development. The paper provides concrete examples and analysis of the impact of the expansion franchise. For example, well-known brands essence of forms of business organization. Franchise studied species and the factors of their existence in the present.

Keywords: franchising, development, form, business, company.

Завантажити статтю (pdf)