Пошук
Гессен А.Є., Журавель М.О., Стаханова В.В. Розвиток франчайзингу як вагомий фактор розширення ринку в Україні
АНОТАЦІЯ
У статті надано оцінку переваг та недоліків сучасного типу існування франчайзингу в Україні. Розглянуто важливість його розвитку. Наведено конкретні приклади та аналіз розширення впливу франчайзингу. На прикладі відомих торгових марок розкрито сутність форми організації бізнесу. Досліджено види франчайзингу та фактори їх існування в сьогоденні.
Ключові слова: франчайзинг, розвиток, форма, бізнес, компанія.
АННОТАЦИЯ
В статье предложена оценка преимуществ и недостатков современного типа существования франчайзинга в Украине. Рассмотрена важность его развития. Приведены конкретные примеры и анализ расширения влияния франчайзинга. На примере известных торговых марок раскрыта сущность формы организации бизнеса. Исследованы виды франчайзинга и факторы их существования в настоящее время.
Ключевые слова: франчайзинг, развитие, форма, бизнес, компания.
ANNOTATION
The article assesses the advantages and disadvantages of being a modern type of franchising in Ukraine. Consider the importance of its development. The paper provides concrete examples and analysis of the impact of the expansion franchise. For example, well-known brands essence of forms of business organization. Franchise studied species and the factors of their existence in the present.
Keywords: franchising, development, form, business, company.