Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Василевич Ю.С. Напрямки удосконалення організації управління маркетинговою діяльністю торговельного підприємства

АНОТАЦІЯ
У статті визначено поняття маркетингової діяльності та комплексу маркетингу, розглянуто процес організації маркетингової діяльності, основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві. Проаналізовано теоретичні особливості різних організаційних структур маркетингової діяльності та низку проблем практичного характеру, які потребують негайного вирішення. Сформульовано напрями вдосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві.

Ключові слова: маркетингова діяльність, комплекс маркетингу, споживач, ціна, розподіл, просування, ефективність маркетингової діяльності.

АННОТАЦИЯ
В статье определено понятие маркетинговой деятельности и комплекса маркетинга, рассмотрен процесс организации маркетинговой деятельности, основные принципы и задачи маркетинговой деятельности на предприятии. Проанализированы теоретические особенности различных организационных структур маркетинговой деятельности и ряд проблем практического характера, которые требуют немедленного решения. Сформулированы направления совершенствования организации маркетинговой деятельности на предприятии.

Ключевые слова: маркетинговая деятельность, комплекс маркетинга, потребитель, цена, распределение, продвижение, эффективность маркетинговой деятельности.

АNNOTATION
In the article certainly concept of marketing activity and marketing complex, the process of organization of marketing activity, basic principles and tasks of marketing activity, is considered on an enterprise. The theoretical features of different organizational structures of marketing activity and row of problems of practical character, which need immediate decision, are analysed. The formulated directions of improvement of organization of marketing activity are on an enterprise.

Keywords: marketing activity, marketing mix, consumer, price, distribution, promotion and marketing effectiveness.

Завантажити статтю (pdf)