Пошук
Ванькович Л.Я. Рекомендації до застосування методу декомпозиції для дифузії результатів інноваційної діяльності машинобудівних підприємств
АНОТАЦІЯ
У статті обґрунтовано і проаналізовано доцільність використання методу декомпозиції для дифузії результатів інноваційної діяльності підприємств. Визначено етапи процесу виходу дифузера на ринок із конкретним результатом інноваційної діяльності. Сформовано матрицю відповідності методів продажу (тактик дифузії) наявним моделям дифузії. Запропоновано узагальнені етапи декомпозиції дифузії результатів інноваційної діяльності підприємств.
Ключові слова: інновація, дифузія інновацій, декомпозиція, агрегування, квантування, моделі дифузії, тактики дифузії.
АННОТАЦИЯ
В статье обоснована и проанализирована целесообразность использования метода декомпозиции для диффузии результатов инновационной деятельности предприятий. Определены этапы процесса выхода дифузера на рынок с конкретным результатом инновационной деятельности. Сформирована матрица соответствия методов продажи (тактик диффузии) существующим моделям диффузии. Предложены обобщенные этапы декомпозиции диффузии результатов инновационной деятельности предприятий.
Ключевые слова: инновация, диффузия инноваций, декомпозиция, агрегирование, квантования, модели диффузии, тактики диффузии.
ANNOTATION
The article substantiates and analyzes the expediency of the use method of decomposition for the diffusion results of the innovation activity of enterprises. Defined stages of the diffuser entrance to the market with the result of specific innovation. Formed matrix methods accordance selling (tactics diffusion) of existing models of diffusion. Offered a generalized stages of decomposition diffusion results of the innovation activity of enterprises/
Keywords: innovation, diffusion of innovations, decomposition, aggregation, quantization, diffusion models, diffusion tactics.