Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Бортнік С.М., Конюх І.М. Інтегровані маркетингові комунікації у діяльності підприємства та оцінка їх ефективності

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто комплекс просування товару, досліджено наукові підходи щодо специфіки функціонування системи інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу, охарактеризовано способи оцінки ефективності їх використання. Розглянуто різні підходи до визначення економічної ефективності маркетингових зусиль підприємства. Запропоновано показники для визначення економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікацій. Виділено комунікативний ефект від здійснення маркетингових заходів, психологічну ефективність комунікаційної діяльності. Результатом дослідження є визначення показника рентабельності рекламної діяльності, який може слугувати базою під час вибору майбутньої стратегії маркетингової діяльності компанії та основою для прийняття управлінських рішень щодо ІМК.

Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, показники економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікацій, психологічна ефективність маркетингових комунікацій, економічна ефективність маркетингових комунікацій, комплекс просування товару, реклама, стимулювання збуту.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрен комплекс продвижения товара, исследованы научные подходы относительно специфики функционирования системы интегрированных маркетинговых коммуникаций в местах продаж, охарактеризованы способы оценки эффективности их использования. Рассмотрены различные подходы к определению экономической эффективности маркетинговых усилий предприятия. Предложены показатели для определения экономической эффективности использования интегрированных маркетинговых коммуникаций. Выделены коммуникативный эффект от осуществления маркетинговых мероприятий, психологическая эффективность коммуникационной деятельности. Результатом исследования является определение показателя рентабельности рекламной деятельности, который может служить базой при выборе будущей стратегии маркетинговой деятельности компании и основой для принятия управленческих решений.

Ключевые слова: интегрированные маркетинговые коммуникации, показатели экономической эффективности использования интегрированных маркетинговых коммуникаций, психологическая эффективность маркетинговых коммуникаций, экономическая эффективность маркетинговых коммуникаций, комплекс продвижения товара, реклама, стимулирование сбыта.

АNNOTATION
There was considered the complex promotion, studied scientific approaches to the specifics of the system of integrated marketing communication at points of sale, and described how to assess the effectiveness of their use in the article. The different approaches to determining the economic efficiency of marketing efforts of the company. The indexes for determining the economic efficiency of integrated marketing communications. Selected communicative effect of the implementation of marketing activities and psychological effectiveness of communication activities. The research is to determine the ROI of advertising that can serve as a basis in selecting future strategy marketing activities and basis for decision-making on the IMC.

Key words: integrated marketing communication, indicators of economic efficiency of integrated marketing communications, marketing communications psychological effectiveness, economic efficiency of marketing communications complex product promotion, advertising, sales promotion.

Завантажити статтю (pdf)