Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Балковська В.В. Перспективи розвитку підприємств молокопереробної галузі промисловості України в умовах євроінтеграції

АНОТАЦІЯ
Молоко та молочна продукція є дуже важливими продуктами для забезпечення нормальної життєдіяльності людини. Для молокопереробної галузі промисловості України сьогодні характерний розвиток кризових явищ. Вітчизняні товаровиробники останніми роками здобули можливість виходу на нові ринки збуту Європи. Але підприємства зіштовхнулись з великою кількістю проблем всередині галузі, що не дають змогу забезпечити достатню конкурентоспроможність порівняно з європейськими конкурентами. У статті проаналізовано сучасний стан розвитку молокопереробної галузі промисловості України на основі офіційних статистичних даних, визначено її сильні та слабкі сторони. Варто зазначити, що однією з ключових проблем розвитку вітчизняних молокопереробних підприємств залишається низький рівень якості молока-сировини для подальшої обробки, адже його джерелами переважно є господарства населення. При такому способі закупівлі молочної сировини майже неможливо проконтролювати, а тим більше забезпечити високий рівень якості, що значно впливає на характеристики готової молочної продукції. Ми пропонуємо визначити основні заходи, котрі необхідні для виходу українських підприємств молокопереробної галузі на ринки Європи та світу.

Ключові слова: конкуренція, конкурентоспроможність, ринок, якість, молоко.

АННОТАЦИЯ
Молоко и молочная продукция являются очень важными продуктами для обеспечения нормальной жизнедеятельности человека. Для молокоперерабатывающей отрасли Украины сегодня характерно развитие кризисных явлений. Отечественные товаропроизводители в последние годы получили возможность выхода на новые рынки сбыта Европы. Но предприятия столкнулись с большим количеством проблем внутри отрасли, которые не дают возможность обеспечить достаточный уровень конкурентоспособности по сравнению с европейскими конкурентами. В статье проанализировано современное состояние развития молокоперерабатывающей отрасли промышленности Украины на основе официальных статистических данных, определены её сильные и слабые стороны. Стоит отметить, что одной из ключевых проблем развития отечественных молокоперерабатывающих предприятий остается низкий уровень качества молока-сырья для дальнейшей обработки, ведь его источниками в большинстве случаев являются хозяйства населения. При таком способе закупок молочного сырья практически невозможно проконтролировать, а тем более обеспечить высокий уровень качества, что значительно влияет на характеристики готовой продукции. Мы предлагаем определить основные меры, необходимые для выхода украинских предприятий молокоперерабатывающей отрасли на рынки Европы и мира.

Ключевые слова: конкуренция, конкурентоспособность, рынок, качество, молоко.

АNNOTATION
The milk and dairy products are important for the normal human life security. The Ukraine’s dairy industry is characterized by development of crisis today. The domestic producers have obtained opportunity to enter new markets in Europe in recent years. But the company faced with many problems in the middle of dairy industry, which does not secure enough competitive in comparison with European competitors. This article analyzes the state of Ukraine dairy industry that based on official statistics, and defines its strengths and weaknesses. It would be indicate that one of the key problems of national dairy enterprises remains the low quality raw milk for further processing, as its source, the vast majorities are households. With this method of purchasing raw milk is almost impossible to control, and even more, to ensure a high level of quality, which greatly affects the characteristics of the finished dairy products. We propose to determine the main measures that are necessary for the Ukrainian enterprises of dairy industry to markets in Europe and the world.

Key words: competition, competitiveness, market, quality, milk.

Завантажити статтю (pdf)