Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Теницька І.А., Бондаренко А.Ф. Особливості маркетингу туристичних послуг в Україні

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено особливості маркетингу туристичних послуг в Україні, необхідність розвитку туризму як одного з основних важелів формування ВВП. Визначено динаміку кількості іноземців, які відвідували Україну, та фактори, які впливали на це. Проаналізовано сильні та слабкі сторони туристичної сфери.

Ключові слова: маркетинг туризму, туристичні послуги, конкурентоспроможність, туристичне агентство, історичний туризм.

АННОТАЦИЯ
В статье исследованы особенности маркетинга туристических услуг в Украине, необходимость развития туризма как одного из основных рычагов формирования ВВП. Определена динамика количества иностранцев посещающих Украину, и факторы, которые влияли на это. Проанализированы сильные и слабые стороны туристической сферы.

Ключевые слова: маркетинг туризма, туристические услуги, конкурентоспособность, туристическое агентство, исторический туризм.

АNNOTATION
In the article: developed the features of the tourism's marketing in Ukraine and the necessity for the development of the tourism, as one of the main factor of the forming Gross Domestic Product; defined the dynamic of the number of foreigners, who visited Ukraine and a factors, which influenced on it; analyzed a strengths and weaknesses of the tourism industry.

Keywords: marketing tourism, tourist services, competitiveness, travel agency, historic tourism.

Завантажити статтю (pdf)