Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Ляхович О.О. Теоретико-практичні аспекти формування та розвитку стартап компаній в Україні

АНОТАЦІЯ
У статті розкрито сучасний стан та проблеми розвитку науково-інноваційної сфери в Україні. Значну увагу приділено аналізу вітчизняного та світового досвіду комерціалізації результатів наукових досліджень. Запропоновано основні шляхи розвитку вітчизняних стартап-компаній. Розроблено модель та схему функціонування таких компаній в Україні.

Ключові слова: наука, інновацій, комерціалізація, стартап-компанія, державно-приватне партнерство.

АННОТАЦИЯ
В статье раскрыто современное состояние и проблемы развития научно-инновационной сферы в Украине. Значительное внимание уделено анализу отечественного и мирового опыта коммерциализации результатов научных исследований. Предложены основные пути развития отечественных стартап-компаний. Разработана модель и схема функционирования таких компаний в Украине.

Ключевые слова: наука, инноваций, коммерциализация, стартап-компания, государственно-частное партнерство.

ANNOTATION
This article describes the current state and problems of science and innovation sector in Ukraine. Special attention is paid to the analysis of domestic and international experience of the research results commercializing. In the article presented the basic ways of national start-up companies development. The model of start-up companies in Ukraine are developed by author.

Keywords: science, innovation, commercialization, start-up, public-private partnership.

Завантажити статтю (pdf)