Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Дружиніна В.В., Залуніна О.М., Рижак А.І. Аналітичний огляд фактичного використання послуг готельно-ресторанного комплексу

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто проблеми сучасних підприємств готельного господарства та необхідність наукового обґрунтування стратегій їх розвитку. Надано перелік послуг готельно-ресторанних комплексів. Об'єктом дослідження є алгоритм аналізу процесу розселення туристів у готелі для оптимізації тимчасового інтервалу. Аргументовано твердження, що високий рівень сервісу готелю сприяє рекомендації себе на ринку туристичних послуг із кращого боку і дає змогу залучити більше клієнтів.

Ключові слова: послуги, готельно-ресторанні комплекси, інтенсивність поселення туристів.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены проблемы современных предприятий гостиничного хозяйства и необходимость научного обоснования стратегий их развития. Представлен перечень услуг гостинично-ресторанных комплексов. Объектом исследования является алгоритм анализа процесса расселения туристов в отеле для оптимизации временного интервала. Аргументировано утверждение, что высокий уровень сервиса отеля способствует рекомендации себя на рынке туристских услуг с лучшей стороны и позволяет привлечь больше клиентов.

Ключевые слова: услуги, гостинично-ресторанные комплексы, интенсивность поселения туристов.

ANNOTATION
In the work dannoy podnymaetsya topic sovremennыh problems hostynychnoho economy enterprises and scientific justification Need s development strategies. Predostavlyaetsya the list of services restorannыh hotel-complexes. Object Studies in Article javljaetsja algorithm analysis process rasselenyya tourists in calving interval for temporarily optimization. Adoption Arhumentyrovano, something the High Level Servis Hotel, recommendations promotes itself in the market with better services turystskyh sides and allows us bolshe Attract customers.

Keywords: services, hotel-restorannыe complexes, intensity poselenyya tourists.

Завантажити статтю (pdf)