Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Газуда С.М., Андріанова В.В., Салдан Т.Ю. Конкурентні переваги регіонального розвитку сфери туризму

АННОТАЦІЯ
У статті розглянуто основні фактори, які впливають на формування конкурентоспроможності туристичних підприємств. Висвітлено основні проблеми та перспективи формування конкурентоспроможності туристичної галузі України, а також заходи, спрямовані на покращення умов розвитку туризму. Розглянуто окремі особливості туристичного сектору економіки Євросоюзу. Проаналізовано мережу туристичних організацій Закарпатської області за кількісними характеристиками. Обґрунтовано необхідність поєднання інтересів і дій як із боку державних органів влади, так і органів місцевого самоврядування задля розвитку туристичної галузі на регіональному рівні, а також упровадження нових рекреаційних технологій для ефективного використання інноваційно-туристичного потенціалу Закарпаття.

Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентні переваги, туристичний продукт, туристичні послуги, регіональний ринок туристичних послуг.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены основные факторы, которые влияют на формирование конкурентоспособности туристических предприятий. Освещены основные проблемы и перспективы формирования конкурентоспособности туристической отрасли Украины, а также меры, направленные на улучшение условий развития туризма. Рассмотрены отдельные особенности туристического сектора экономики Евросоюза. Проанализирована сеть туристических организаций Закарпатской области по количественным характеристикам. Обоснованы необходимость сочетания интересов и действий как со стороны государственных органов власти, так и органов местного самоуправления для развития туристической отрасли на региональном уровне, а также внедрение новых рекреационных технологий для эффективного использования инновационно-туристического потенциала Закарпатья.

Ключевые слова: конкурентоспособность, конкурентные преимущества, туристический продукт, туристические услуги, региональный рынок туристических услуг.

ANNOTATION
The article examines the main factors that influence the formation of competitiveness of tourism enterprises, highlighted the main problems and prospects of formation of competitiveness of tourism industry in Ukraine, as well as measures to improve conditions for tourism development. We consider some features of the tourism sector of the European Union. Network analyzes tourism organizations Transcarpathian region quantitative characteristics. The necessity of a combination of interest and action on the part of public authorities and local governments for tourism development at the regional level, as well as the introduction of new technologies for effective recreational use of innovative tourism potential of Transcarpathia.

Keywords: competitiveness, competitive advantages, tourism product, tourist services, the regional tourism market.

Завантажити статтю (pdf)