Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Попадюк О.В. Моделі соціальної відповідальності бізнесу

АНОТАЦІЯ
Вивчення міжнародного досвіду з урахуванням специфіки економічного і соціального середовища України дає можливість розширити варіанти пошуку способів розвитку корпоративної етики і соціальної відповідальності бізнесу. У статті представлені та проаналізовані основні моделі соціальної відповідальності бізнесу передових країн світу. Розкрито особливості американської, європейської, японської, латиноамериканської, африканської, і БРІКС КСВ моделі. Проведено порівняльний аналіз цих моделей, виділено їх позитивні риси і недоліки під час впровадження в умовах перехідної економіки.

Ключові слова: влада, суспільство, підприємництво, соціальна відповідальність підприємництва, моделі соціальної відповідальності.

АННОТАЦИЯ
Изучение международного опыта с учетом специфики экономической и социальной среды Украины дает возможность расширить варианты поиска способов разработки корпоративной этики и социальной ответственности бизнеса. В статье представлены и проанализированы основные модели социальной ответственности бизнеса передовых стран мира. Раскрыты особенности американской, европейской, японской, латиноамериканской, африканской, и БРИКС КСО модели. Проведен сравнительный анализ этих моделей, выделены их положительные черты и недостатки при внедрении в условиях переходной экономики.

Ключевые слова: власть, общество, предпринимательство, социальная ответственность предпринимательства, модели социальной ответственности.

АNNOTATION
The study of international experience with regard of Ukrainian economic and social environment gives an opportunity to expand the search options for development methods business social responsibility. The given article presents the analysis of the main models of business social responsibility in the leading countries of the world. The authors have discovered the features of American, European, Japanese, Latin-American, African, and BRICS CSR models. The comparative analysis of these models is conducted, with positive features and possible failures for a transition economy considered in detail.

Keywords: power, society, business, social responsibility of business, models of social responsibility.

Завантажити статтю (pdf)