Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Шегда М.В. Управління соціально-відповідальним маркетингом лакофарбової продукції

АНОТАЦІЯ
У сучасному бізнесі особливої актуальності набуває концепція соціальної відповідальності. Концепція соціальної відповідальності ґрунтується на засадах посиленої уваги до соціальних проблем як споживачів, так і персоналу підприємства. Головна мета підприємницької діяльності – отримання прибутку – досягається через дослідження потреб потенційних та реальних покупців, виявлення суспільних інтересів і прагнення їх задовольнити. Оцінюючи діяльність підприємства в цілому, суспільство розглядає виробничі та фінансові показники, а також, як організація веде свою діяльність, піклується про працівників, наскільки діяльність відповідає навколишньому середовищу, а також суспільству. Ідея соціальної відповідальності стає невід’ємною рисою системи управління підприємницькою діяльністю в сучасній бізнесовій практиці передових країн світу.

Ключові слова: соціально-відповідальний бізнес; соціальна відповідальність; підприємство; ринок; лакофарбові матеріали, маркетинг.

АННОТАЦИЯ
В современном бизнесе особую актуальность приобретает концепция социальной ответственности. Концепция социальной ответственности основанна на принципах усиленного внимания к социальным проблемам как потребителей, так и персонала предприятия. Главная цель предпринимательской деятельности – получение прибыли – достигается через исследования потребностей потенциальных и реальных покупателей, выявление общественных интересов и стремление их удовлетворить. Оценивая деятельность предприятия в целом, общество рассматривает производственные и финансовые показатели, а также, как организация ведет свою деятельность, заботится о работниках, насколько деятельность соответствует окружающей среде, а также обществу. Идея социальной ответственности становится неотъемлемой чертой системы управления предпринимательской деятельностью в современной бизнес-практике передовых стран мира.

Ключевые слова: социально-ответственный бизнес; социальная ответственность; предприятие; рынок; лакокрасочные материалы, маркетинг.

ANNOTATION
Today's business becomes especially important concept of social responsibility. Concept of social responsibilite based on the principles of increased attention to social problems both customers and personnel. The main purpose of business activity – profit – achieved through the research needs of potential and actual customers, identify the public interest and the desire to satisfy them. Assessing the activities of the company as a whole, the company considers the operational and financial performance, and how the organization operates, takes care of the workers, as activity corresponds to the environment and society. The idea of social responsibility is an integral feature of the system of business in modern business practice of advanced countries.

Keywords: socially-responsible business; social-responsibility; enterprise; market; painting materials, marketing.

Завантажити статтю (pdf)