Пошук
Хасан Алі Аль-Абабнех Теоретичні основи формування рекламної кампанії аеропортів
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто ключові визначення поняття реклами. Визначено особливості історичних тенденцій формування феномену реклами як економічного критерію. Досліджено характерні риси рекламних кампаній аеропортів, як прикладу сучасної транспортної реклами з елементами нестандартної реклами. Зазначено перспективи та ризики використання нестандартної авіареклами в умовах сучасного ринку. Зроблено висновки щодо досліджуваної тематики.
Ключові слова: реклама, маркетинговий комплекс, нетрадиційна реклама, аеропорт, авіареклама.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены ключевые определения понятия рекламы. Определены особенности исторических тенденций формирования феномена рекламы как экономического критерия. Исследованы характерные черты рекламных кампаний аэропортов, как примера современной транспортной рекламы с элементами нестандартной рекламы. Указаны перспективы и риски использования нестандартной авиарекламы в условиях современного рынка. Сделаны выводы относительно исследуемой тематики.
Ключевые слова: реклама, маркетинговый комплекс, нетрадиционная реклама, аэропорт, авиареклама.
ANNOTATION
The article discusses the key definition of the concept of advertising. The features of the historical trends in the formation of the phenomenon of advertising as an economic criterion. We studied the characteristics of airport advertising campaigns, as an example of a modern transport advertising with non-standard advertising elements. Shown the prospects and risks of using non-standard aviareklamy in today's market. The conclusions regarding the studied subject.
Keywords: advertising, marketing mix, alternative advertising, airport, air advertising.