Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Стрільчук Р.М. Концептуальні засади управління стратегічними можливостями підприємства

АНОТАЦІЯ
В статті розкрито концептуальні засади управління стратегічними можливостями підприємства. Уточнено сутність поняття “управління стратегічними можливостями підприємства”. Розкрито різноплановість сприйняття управління стратегічними можливостями як явища та процесу. Визначено особливості функціонального, ситуаційного, системного та процесного підходів до управління стратегічними можливостями підприємства. Рекомендовано шляхи подальшого дослідження стратегічних можливостей підприємства в сучасних умовах господарювання.

Ключові слова: управління, стратегічні можливості, стратегія, стратегічний аналіз, управлінське реагування.

АННОТАЦИЯ
В статье раскрыты концептуальные основы управления стратегическими возможностями предприятия. Уточнена сущность понятия “управление стратегическими возможностями предприятия”. Раскрыта разноплановость восприятия управления стратегическими возможностями как явления и процесса. Определены особенности функционального, ситуационного, системного и процессного подходов к управлению стратегическими возможностями предприятия. Рекомендовано пути дальнейшего исследования стратегических возможностей предприятия в современных условиях хозяйствования.

Ключевые слова: управления, стратегические возможности, стратегия, стратегический анализ, управленческое реагирование.

АNNOTATION
Conceptual foundations of management of enterprise's strategic opportunities are revealed in the article. The essence of the concept "management of enterprise's strategic opportunities" is specified. The diversity of perception of strategic opportunities' management as a phenomenon and process is revealed. The peculiarities of functional, situational, system and process approaches for management of enterprise's strategic capabilities are defined. The ways of further research of enterprise's strategic opportunities in the current economic conditions are recommended.

Keywords: management, strategic opportunities, strategy, strategic analysis, management response.

Завантажити статтю (pdf)