Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Литовка А.О., Семенов В.Ф. Управління туристичним ринком регіону в сучасних умовах на прикладі Одеської області

АНОТАЦІЯ
У статті визначені проблеми ефективності управління туристичним ринком Одеського регіону. Виділено фактори, що характеризують поточний стан туристичного ринку регіону Одеської області. Проведено дослідження структури туристичного споживання за видами туризму та метою поїздки. Проведено аналіз номерного фонду колективних засобів розміщення Одеської області. Проаналізовано структуру ринку туристичних послуг та результати діяльності суб’єктів туристичної діяльності.

Ключові слова: туристичний ринок, регіональний розвиток туризму, структура туристичного споживання, суб’єкти туристичної діяльності, туристичні потоки.

АННОТАЦИЯ
В статье определены проблемы эффективности управления туристическим рынком Одесского региона. Выделены факторы, характеризующие текущее состояние туристического рынка региона Одесской области. Проведено исследование структуры туристического потребления по видам туризма и цели поездки. Проведен анализ номерного фонда коллективных средств размещения Одесской области. Проанализированы структура рынка туристических услуг и результаты деятельности субъектов туристической деятельности.

Ключевые слова: туристический рынок, региональное развитие туризма, структура туристического потребления, субъекты туристической деятельности, туристические потоки.

ANNOTATION
The article identifies the problem of effective management of the tourist market of Odessa region. The factors, which characterize the current state of the tourism market in the region of Odessa region, were highlighted. The research of the structure of tourism consumption by type of tourism and the purpose of the trip was conducted. The analysis of the number of rooms of collective accommodation facilities of Odessa region was held. The structure of tourism market and results of operations of subjects of tourism activities was analyzed.

Keywords: tourism market, regional tourism development, structure of tourist consumption, subjects of tourism activities, tourist flows.

Завантажити статтю (pdf)