Пошук
Хасан Алі Аль-Абабнех Сучасний стан методології планування рекламної кампанії
АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено дослідженню сучасного стану методології планування рекламної кампанії. Виділено основні структурні елементи процесу планування реклами. Описано характерні риси сучасних методик планування реклами з урахуванням особливостей цільової аудиторії та існуючого медіаінструментарію. Відзначено зростаюче значення комунікативних компонентів у процесі планування та існуючи переваги та недоліки в методології планування рекламних кампаній.
Ключові слова: планування рекламної кампанії, методологія планування, ефективність рекламного заходу, медіазасоби, стратегія.
АННОТАЦИЯ
Статья посвящена исследованию современного состояния методологии планирования рекламной кампании. Выделены основные структурные элементы процесса планирования рекламы. Описаны характерные черты современных методик планирования рекламы, с учетом особенностей целевой аудитории и существующего медиаинструментария. Отмечены возрастающее значение коммуникативных компонентов в процессе планирования и существующие преимущества и недостатки в методологии планирования рекламных кампаний.
Ключевые слова: планирование рекламной кампании, методология планирования, эффективность рекламного мероприятия, медиасредства, стратегия.
ANNOTATION
The article investigates the current state of planning methodologies campaign. The main structural elements of the planning advertising. Described features modern methods of advertising planning, taking into account the characteristics of the target audience and the existing media tools. Noted the increasing importance of communication components in the planning process. Was emphasized existing strengths and weaknesses in the methodology of planning advertising campaigns.
Keywords: campaign planning, planning methodology, the effectiveness of promotional activities, media tools, strategy.