Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Ковнір Д.А. Методичне забезпечення оцінки ефективності використання кадрового потенціалу державних вищих навчальних закладів

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто проблему формування узагальненої комплексної оцінки ефективності використання кадрового потенціалу державних вищих навчальних закладів (ДВНЗ), визначено її пріоритетні завдання, принципи та методичні підходи до визначення. Акцентовано увагу на важливості забезпечення стратегічного підходу до оцінки кадрового потенціалу. Запропоновано трикомпонентну систему його оцінювання, що враховує параметри ефективності формування, використання та динаміки розвитку. В основу розрахунку синтетичного інтегрального показника оцінки кадрового потенціалу державних вищих навчальних закладів покладено алгоритм згортання множини часткових показників. Запропонований підхід відповідає вимогам комплексності, враховує багатокритеріальність об’єкта оцінювання, дає змогу здійснювати порівняння результативного показника як у динаміці, так і в просторі.

Ключові слова: кадровий потенціал державних вищих навчальних закладів (ДВНЗ), ефективність використання кадрового потенціалу, методичне забезпечення оцінки кадрового потенціалу ДВНЗ, інтегральна оцінка кадрового потенціалу ДВНЗ, алгоритм оцінювання кадрового потенціалу ДВНЗ.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрена проблема формирования обобщенной комплексной оценки эффективности использования кадрового потенциала государственных высших учебных заведений (ГВУЗ), определены ее приоритетные задачи, принципы и методические подходы к определению. Акцентировано внимание на важности обеспечения стратегического подхода к оценке кадрового потенциала. Предложена трехкомпонентная система его оценки, учитывающая параметры эффективности формирования, использования и динамики развития. В основу расчета синтетического интегрального показателя оценки кадрового потенциала государственных высших учебных заведений положен алгоритм свертывания множества частичных показателей. Предложенный подход соответствует требованиям комплексности, учитывает многокритериальность объекта оценки, позволяет осуществлять сравнение результативного показателя как в динамике, так и в пространстве.

Ключевые слова: кадровый потенциал государственных высших учебных заведений (ГВУЗ), эффективность использования кадрового потенциала, методическое обеспечение оценки кадрового потенциала ГВУЗ, интегральная оценка кадрового потенциала ГВУЗ, алгоритм оценки кадрового потенциала ГВУЗ.

ANNOTATION
The article considers the formation problem of generalized comprehensive evaluation of efficiency of human resource potential of state higher educational institutions (SHEI), identifies its priorities, principles and methodological approaches of determination. The author paid attention to the importance of a strategic approach of evaluation of human resources potential. The author offered a three-component system of evaluation that considers the parameters of formation efficiency, usability and dynamics. The basis of calculating the integral synthetic index of evaluation of human resources potential of state higher educational institutions entrusted the algorithm of folding a set of partial indicators. The approach meets the requirements of complexity, considers the set of criteria of the evaluation object, and allows making a comparison of the effective rate in the dynamics and space.

Keywords: the potential of human resources of state higher educational institutions (SHEI), efficient use of the potential of human resources, methodological providing of evaluation of human resources of SHEI, the integrated evaluation of human resources potential of SHEI, the algorithm of evaluation of human resources potential of SHEI.

Завантажити статтю (pdf)