Пошук
Бондаренко А.Ф., Моісеєнко М.А., Таранченко А.Д. Стан та перспективи розвитку страхового маркетингу в Україні
АНОТАЦІЯ
У статті представлено сучасний стан розвитку страхового ринку. Авторами розглянуто переваги впровадження страхового маркетингу в діяльність вітчизняних страхових компаній. Досліджено ключові чинники впливу на розвиток страхового маркетингу. Проаналізовано основні показники діяльності страхових компаній в Україні. Запропоновано подальші напрямки розвитку страхового маркетингу.
Ключові слова: страховий маркетинг, страховик, страховий ринок, перестрахування, страхові резерви.
АННОТАЦИЯ
В статье представлено современное состояние развития страхового рынка. Авторами рассмотрены преимущества внедрения страхового маркетинга в деятельность отечественных страховых компаний. Исследованы ключевые факторы влияния на развитие страхового маркетинга. Проанализированы основные показатели деятельности страховых компаний в Украине. Предложены дальнейшие направления развития страхового маркетинга.
Ключевые слова: страховой маркетинг, страховик, страховой рынок, перестрахование, страховые резервы.
ANNOTATION
The article shows modern position of development of insurance market. Authors considered the benefits of introduction of insurance marketing in activity of domestic insurance companies. Researched key factors which have an influence on insurance marketing’s development. Analyzed the main indexes of insurance companies’ activity. Propose the main directions of development of insurance marketing.
Keywords: insurance marketing, insurer, insurance market, reinsurance, insurance reserve.