Пошук
Кошель А.О. Інформаційні та геопросторові моделі при масовій оцінці вартості земель
АНОТАЦІЯ
У статті розглядаються методи оцінки вартості земель із застосуванням інформаційних та геопросторових моделей. Досліджено чинники, що впливають на вартість земельних ділянок. Показано наявність інформаційної невизначеності під час оцінювання земельних ділянок. Показано, що основою оцінювання є моніторинг земель і масова оцінка. Наголошено на необхідності постійної актуалізації оцінки вартості земель, яка з плином часу змінюється. Відзначено, що найкращою оцінкою вартості земель є масова оцінка, що включає набір інформаційних та геоінформаційних моделей і методів.
Ключові слова: масова оцінка, вартість, ринкова ціна, інформаційні моделі, геопросторові моделі.
АННОТАЦИЯ
В статье рассматриваются методы оценки стоимости земель с применением информационных и геопространственных моделей. Исследованы факторы, влияющие на стоимость земельных участков. Показано наличие информационной неопределенности при оценке земельных участков. Выявлено, что основой оценки являются мониторинг земель и массовая оценка. Отмечена необходимость постоянной актуализации оценки стоимости земель, которая с течением времени меняется. Отмечено, что лучшей оценкой стоимости земель является массовая оценка, включающая набор информационных и геоинформационных моделей и методов.
Ключевые слова: массовая оценка, стоимость, рыночная цена, информационные модели, геопространственные модели.
ANNOTATION
In the article methods for estimating the value of the land with the use of information and geospatial models are discussed. The factors affecting the value of land is researched. Information uncertainty in assessing land is presented. The basis of assessment is the monitoring of lands and mass appraisal are showned. The necessity of constant updating of valuation of land, which varies over time is noted. the best estimate of the value of land is a mass appraisal, including a set of information and geoinformation models and methods is noted.
Keywords: mass appraisal, value, market price, information models, geospatial model.