Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Яшина І.М. Вдосконалення організації маркетингу в управлінні сільськогосподарськими підприємствами малого бізнесу

АНОТАЦІЯ
У статті визначено основні напрями організації маркетингу в діяльності сільськогосподарських підприємств малого бізнесу. Запропоновано та обґрунтовано вдосконалення організації маркетингу за рахунок підвищення рівня маркетингової компетентності топ-менеджерів сільськогосподарського підприємства малого бізнесу. Виокремлено переваги та недоліки від створення відділу маркетингу на малому підприємстві. Обґрунтовано напрями організації маркетингу залежно від масштабів діяльності та вибору стратегій сільськогосподарських підприємств малого бізнесу.

Ключові слова: організація маркетингу, відділ маркетингу, інтеграція маркетингу, кооперація маркетингу.

АННОТАЦИЯ
В статье определены основные направления организации маркетинга в деятельности сельскохозяйственных предприятий малого бизнеса. Предложены и обоснованы направления усовершенствования организации маркетинга за счет повышения маркетинговой компетентности топ-менеджеров сельскохозяйственных предприятий малого бизнеса. Выделены преимущества и недостатки от создания отдела маркетинга на малом предприятии. Обоснованы направления организации маркетинга в зависимости от масштабов деятельности и выбора стратегий сельскохозяйственных предприятий малого бизнеса.

Ключевые слова: организация маркетинга, отдел маркетинга, интеграция маркетинга, кооперация маркетинга.

АNNOTATION
Main directions of marketing organization in the activity of agricultural enterprises of small business are worked out in the given article. Marketing organization improvement by the increase of marketing competence level of top-managers of agricultural enterprise of small business is offered and justified. Advantages and disadvantages of marketing department creation on small enterprise are singled out. Directions of marketing organization depending on the scale of activity and strategy choice of agricultural enterprises of small business are justified.

Keywords: marketing organization, marketing department, marketing integration, marketing cooperation.

Завантажити статтю (pdf)