Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Толстая Н.В. Властивості та фактори впливу на процес формування стратегічного потенціалу підприємств харчової промисловості

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто основні властивості, якими характеризується стратегічний потенціал підприємств харчової промисловості. Проаналізовано фактори впливу на процес формування стратегічного потенціалу. Виділено дві основні групи факторів впливу, а саме: зовнішні та внутрішні. Визначено основні підходи до формування стратегічного потенціалу харчового підприємства.

Ключові слова: стратегічний потенціал, харчове підприємство, властивості економічної системи, підходи до формування стратегічного потенціалу, фактори впливу на стратегічний потенціал.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены основные свойства, которыми характеризуется стратегический потенциал предприятий пищевой промышленности. Проанализированы факторы влияния на процесс формирования стратегического потенциала. Выделены две основные группы факторов влияния, а именно: внешние и внутренние. Определены основные подходы к формированию стратегического потенциала пищевого предприятия.

Ключевые слова: стратегический потенциал, пищевое предприятие, свойства экономической системы, подходы к формированию стратегического потенциала, факторы влияния на стратегический потенциал.

ANNOTATION
In the article the basic properties that define the strategic potential of the food industry. This identified two main groups of impact factors, namely: external and internal. In addition, highlights the main approaches to forming strategic potential of the food business.

Keywords: strategic potential food company, the properties of the economic system, the formation of strategic approaches to potential impacts on strategic potential.

Завантажити статтю (pdf)