Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Ляхович Л.А. Управління організаційною культурою підприємства

АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено проблемі управління організаційною культурою сучасного підприємства. Організаційна культура є одним з основних факторів у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах економічного розвитку. Побудова ефективної організаційної культури вимагає управління її формуванням, підтримкою і, за необхідності, зміною. У статті описана сутність управління організаційної культурою, визначено основні фактори впливу на її формування та розвиток. Автором представлена структурно-логічна модель, яка відображає послідовність і зміст етапів формування, підтримки і зміни організаційної культури підприємства.

Ключові слова: організація, організаційна культура, управління, розвиток, фактори.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблеме управления организационной культурой современного предприятия. Организационная культура является одним из основных факторов в обеспечении конкурентоспособности предприятия в современных условиях экономического развития. Построение эффективной организационной культуры требует управления ее формированием, поддержанием и, при необходимости, изменением. В статье описана сущность управления организационной культурой, определены основные факторы влияния на ее формирование и развитие. Автором представлена структурно-логическая модель, которая отражает последовательность и содержание этапов формирования, поддержания и изменения организационной культуры предприятия.

Ключевые слова: организация, организационная культура, управление, развитие, факторы.

АNNOTATION
The article is devoted to the problem of managing the organizational culture of the modern enterprise. Organizational culture is one of the main factors in ensuring the competitiveness of the enterprise in modern conditions of economic development. Building an effective organizational culture requires the management of its forming, maintenance and, if necessary, changing. The article describes the essence of the management of organizational culture; also the main influencing factors for its formation and development are determined. The author presents structural-logical model that reflects the sequence and contents the stages of forming, supporting and changing the organizational culture of the enterprise.

Keywords: organization, organizational culture, management, development, factors.

Завантажити статтю (pdf)