Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Кондратенко Н.О., Волкова М.В. Методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто питання, пов’язані з вивченням та аналізом методичних підходів до ціноутворення в системі маркетингу. У сучасних умовах облік і використання маркетингових технологій необхідні для здійснення успішної діяльності підприємства. Процес визначення ціни має системний характер, він здійснюється за допомогою різних методів ціноутворення та має на меті отримання обґрунтованих результатів. Цей процес ураховує стратегію та тактику ціноутворення в системі маркетингу. На основі аналізу існуючих методичних підходів до маркетингового ціноутворення визначено основні етапи формування ціни з позицій маркетингу.

Ключові слова: ціноутворення, маркетинг, методичний підхід, підприємство, система.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены вопросы, связанные с изучением и анализом методических подходов к ценообразованию в системе маркетинга. В современных условиях учет и использование маркетинговых технологий необходимы для осуществления успешной деятельности предприятия. Процесс определения цены носит системный характер, он осуществляется с помощью различных методов ценообразования и имеет целью получение обоснованных результатов. Этот процесс учитывает стратегию и тактику ценообразования в системе маркетинга. На основе анализа существующих методических подходов к маркетинговому ценообразованию определены основные этапы формирования цены с позиций маркетинга.

Ключевые слова: ценообразование, маркетинг, методический подход, предприятие, система.

ANNOTATION
The issues of study and analysis of methodical approaches to pricing in the marketing system are addressed in the paper. In modern conditions registration and use of marketing technologies are necessary for the successful activity of the enterprise. The process of determining the price is systemic in nature, it is carried out using different methods of pricing and it is aimed at getting reasonable results. This process takes into account strategy and tactics of pricing in the marketing system. Based on the analysis of existing methodological approaches to marketing price formation the basic stages of forming the price from the standpoint of marketing have been determined.

Keywords: pricing, marketing, methodical approach, enterprise, system.

Завантажити статтю (pdf)