Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Буторіна В.Б. Взаємовплив підприємств туристичної інфраструктури і національного туризму України

АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано елементи туристичної інфраструктури загалом та окремого територіально-туристичного поєднання. Порівняння кінцевих споживчих витрат домашніх господарств та індексів капітальних інвестицій уможливило виявлення впливу платоспроможного попиту на інвестиційну активність підприємств туристичної інфраструктури. Виявлено, що швидкість подорожчання послуг підприємств туристичної інфраструктури вища за швидкість зростання доходів населення, що становить загрозу фінансовим результатам діяльності досліджуваних суб’єктів господарювання. Розвиток інфраструктури туризму в туристичних регіонах України повинен стати джерелом поповнення державного та місцевих бюджетів, засобом загальнодоступного повноцінного відпочинку і оздоровлення. Це сприятиме створенню нових робочих місць і розвитку малого бізнесу, а також ознайомленню з історико-культурною спадщиною та сьогоденням областей.

Ключові слова: туризм, підприємство, витрати, капітальні інвестиції, індекс цін, національний туризм, інфраструктура туризму.

АННОТАЦИЯ
В статье проанализированы элементы туристической инфраструктуры в общем и отдельного территориально-туристического объединения. Сравнение конечных потребительских издержек домашних хозяйств и индексов капитальных инвестиций дало возможность определить влияние платежеспособного спроса на инвестиционную активность предприятий туристической инфраструктуры. Выявлено, что скорость подорожания услуг предприятий туристической инфраструктуры выше скорости возрастания доходов населения, что является угрозой финансовым результатам деятельности исследуемых субъектов хозяйствования. Развитие инфраструктуры туризма в туристических регионах Украины должно стать источником пополнения государственного и местных бюджетов, способом общедоступного полноценного отдыха и оздоровления. Это будет способствовать созданию новых рабочих мест и развитию малого бизнеса, а также ознакомлению с историко-культурным наследием областей.

Ключевые слова: туризм, предприятие, издержки, капитальные инвестиции, индекс цен, национальный туризм, инфраструктура туризма.

ANNOTATION
The article analyzes the elements of tourism infrastructure in general and a separate territorial and tourist combination. Comparison of final consumption expenditure of households and capital investment index revealed the influence solvent demand on the investment activity of tourist infrastructure enterprises. Detected that the rate of a rise in price of services of tourist infrastructure companies higher than the rate of growth of household incomes. This tendency can cause irreparable losses to enterprises of tourist infrastructure. The development of tourism infrastructure in the tourist regions of Ukraine should become a source of replenishment of state and local budgets, publicly available means of a rest and recuperation citizens. This will help create new jobs, small business development and familiarization with historical and cultural heritage of areas.

Keywords: tourism, enterprise, expenses, capital investments, price index, national tourism, tourism infrastructure.

Завантажити статтю (pdf)