Пошук
Атюшкіна В.В. Систематизація параметрів стратегічного аналізу для цілей товарної політики підприємства
АНОТАЦІЯ
В роботі представлено системний підхід до групування параметрів, які характеризують маркетингову та інноваційну стратегії, що забезпечують формування товарної номенклатури підприємства на основі створення та виводу на ринок нових продуктів. Проаналізовано складові маркетингової та інноваційної підсистем підприємства, визначено групи параметрів стратегічного аналізу відповідних стратегій для подальшого оцінювання результативності формування товарно-ринкової стратегії інноваційного типу.
Ключові слова: стратегія, товарна політика, параметри, група параметрів, системний підхід.
АННОТАЦИЯ
В работе представлен системный подход к группировке параметров, которые характеризуют маркетинговую и инновационную стратегии, обеспечивающие формирование товарной номенклатуры предприятия на основе создания и вывода на рынок новых продуктов. Проанализированы составляющие маркетинговой и инновационной подсистем предприятия, определены группы параметров стратегического анализа соответствующих стратегий для дальнейшей оценки результативности формирования товарно-рыночной стратегии инновационного типа.
Ключевые слова: стратегия, товарная политика, параметры, группа параметров, системный подход.
ANNOTATION
The article presents a systematic approach to the grouping of parameters that characterize a marketing and innovation strategy, ensuring the formation of the commodity nomenclature of the enterprise based on creating and bringing to market new products. The components of the marketing and innovation sub-systems of the company are analyzed, the group parameters of strategic analysis of relevant strategies for the further evaluation of the performance of development of product-market strategy of innovative type are defined.
Keywords: strategy, product policies, parameters, group parameters, systematic approach.