Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Стеблюк Н.Ф. Стратегічні пріоритети формування бренд-орієнтованої системи управління

AНОТАЦІЯ
Статтю присвячено дослідженню стратегічних пріоритетів формування бренд-орієнтованого підходу до управління підприємствами. Розглянуто модель бренд-менеджменту, яка дає змогу своєчасно реагувати на зміні зовнішнього середовища. Доведено, що виділення бренду як об'єкта управління обумовлює пошук кращої стратегії розвитку та створення стійких конкурентних переваг підприємства. Виділено складові елементи системи управління брендом. Запропоновано стратегії розвитку бренду щодо підвищення ефективності управління підприємством.

Ключові слова: бренд, управління, стратегії, конкурентні переваги, бренд-орієнтоване управління.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена исследованию стратегических приоритетов формирования бренд-ориентированного подхода к управлению предприятиями. Рассмотрена модель бренд-менеджмента, которая позволяет своевременно реагировать на изменения внешней среды. Доказано, что выделение бренда как объекта управления обусловливает поиск лучшей стратегии развития и создания устойчивых конкурентных преимуществ предприятия. Выделены составляющие элементы системы управления брендом. Предложены стратегии развития бренда по повышению эффективности управления предприятием.

Ключевые слова: бренд, управление, стратегии, конкурентные преимущества, бренд-ориентированное управление.

ANNOTATION
The article says about the strategic priorities of the formation of brand-oriented approach to business management. Considered model of brand management, that allows to react on the changes of environment. It is well-proven that a selection to the brand as a management object determines the search of the best strategy of development and creating sustainable competitive advantage. The component elements of control system by a brand are distinguished. Strategies of development of brand are offered in relation to the increase of efficiency of management an enterprise.

Keywords: brand management, strategy, competitive advantages, brand-oriented government.

Завантажити статтю (pdf)