Пошук
Лютак О.М. Особливості формування та сучасні тенденції функціонування глобальних туристичних мереж
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто сучасні форми транснаціоналізації світового туристичного ринку у формі глобальних мереж. Досліджено історичні передумови створення та поглиблення співпраці туристичних агломерацій. Визначено особливості сучасних тенденцій функціонування глобальних туристичних мереж в умовах нарощення використання своїх конкурентних переваг. Головним фактором формування глобальних туристичних мереж і прискореного розчленування процесу просування туристичних продуктів є можливість зниження трансакційних витрат на глобальному рівні, що виникають під час руху туристичної послуги від продуцента до кінцевого споживача.
Ключові слова: міжнародний туризм, туристичний ринок, транснаціональні корпорації, глобальні туристичні мережі, трансакційні витрати.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены современные формы транснационализации мирового туристического рынка в форме глобальных сетей. Исследованы исторические предпосылки создания и углубления сотрудничества туристических агломераций. Определены особенности современных тенденций функционирования глобальных туристических сетей в условиях наращивания использования своих конкурентных преимуществ. Главным фактором формирования глобальных туристических сетей и ускоренного расчленения процесса продвижения туристических продуктов является возможность снижения трансакционных издержек на глобальном уровне, возникающих при движении туристической услуги от продуцента к конечному потребителю.
Ключевые слова: международный туризм, туристический рынок, транснациональные корпорации, глобальные туристические сети, трансакционные издержки.
ANNOTATION
The article deals with modern forms of transnationalization of the world tourist market in the form of global networks. Historical background of the establishment and deepening of cooperation of tourist agglomerations is researched. The features of modern tendencies in the global tourism networks in terms of building up the use of their competitive advantages are detrmined. The main factor of global travel networks formation and accelerated dismemberment of the production process of tourism products is the possibility of reducing transaction costs at the global level that arise during the movement of travel services from producer to final consumer.
Keywords: international tourism, tourism market, multinational corporations, global network the tourism, transaction costs.