Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Ребрик М.А. Аналіз масштабів концентрації ринку рейтингових послуг України

АНОТАЦІЯ
У статті наведено результати емпіричного дослідження рівня концентрації українського ринку послуг з визначення та оновлення кредитних рейтингів. Виявлено низку передумов, які каталізують конкуренцію у галузі та узагальнено позитивні наслідки таких процесів. Проаналізовано основні можливі причини та наслідки значного рівня концентрації ринку рейтингових послуг. Запропоновано перспективні напрями його реформування для формування здорової конкуренції серед рейтингових агентств.

Ключові слова: кредитний рейтинг, кредитно-рейтингове агентство, рейтингові послуги, торгівля рейтингами, концентрація ринку.

АННОТАЦИЯ
В статье представлены результаты эмпирического исследования уровня концентрации украинского рынка услуг по определению и обновлению кредитных рейтингов. Выявлен ряд предпосылок, которые катализируют конкуренцию в отрасли и обобщены положительные последствия таких процессов. Проанализированы основные возможные причины и последствия существенного уровня концентрации рынка рейтинговых услуг. Предложены перспективные направления его реформирования для формирования здоровой конкуренции среди рейтинговых агентств.

Ключевые слова: кредитный рейтинг, кредитно-рейтинговое агентство, рейтинговые услуги, торговля рейтингами, концентрация рынка.

ANNOTATION
The article presents the results of empirical research of the concentration level of the Ukrainian market of services of definition and updating of credit ratings. A number of prerequisites, which catalyze the competition in the industry, are identified and positive effects of such processes are summarized. The main possible reasons and consequences of a significant level of concentration of the rating services market are analyzed. Perspective directions of reforming for the formation of healthy competition among rating agencies are proposed.

Keywords: credit rating, credit rating agency, rating services, rating shopping, market concentration.

Завантажити статтю (pdf)