Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Недзельська М.М., Сокол П.М. Просування екологічних товарів на українському ринку

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено проблему просування екологічних товарів на українському ринку на прикладі компанії ПАТ «САН ІнБев Україна». Проаналізовано, яким чином збільшився чистий прибуток підприємства після отримання екологічного сертифікату. Подано детальну характеристику комунікаційної політики компанії ПАТ «САН ІнБев Україна». Розроблено рекомендації щодо просування екологічного товару та вдосконалення PR-діяльності підприємства. Запропоновано методи для покращення комунікаційної політики досліджуваного підприємства.

Ключові слова: просування, просування екологічних товарів, екологічні товари, ринок пивоварної галузі, маркетингові комунікації.

АННОТАЦИЯ
В статье исследованы проблемы продвижения экологических товаров на украинском рынке на примере компании ЧАО «САН ИнБев Украина». Проанализировано, каким образом увеличилась чистая прибыль предприятия после получения экологического сертификата. Представлена подробная характеристика коммуникационной политики компании ПАО «САН ИнБев Украина». Разработаны рекомендации по продвижению экологического товара и совершенствование PR-деятельности предприятия. Предложены методы для улучшения коммуникационной политики исследованного предприятия.

Ключевые слова: продвижение, продвижение экологических товаров, экологические товары, рынок пивоваренной отрасли, маркетинговые коммуникации.

АNNOTATION
The article studies the problems of promotion of environmental goods in the Ukrainian market on the example of PJSC “SUN InBev Ukraine”. Are analyzed, as increased net profit of the company after receipt of the environmental certificate. Presents a detailed description of the communication policy of the company PJSC “SUN InBev Ukraine”. Developed recommendations for the promotion of environmental goods and improvement of PR-activities of the enterprise. Proposed methods to improve the communication policy of the enterprise studied.

Keywords: promotion, promotion of environmental goods, environmental goods, market of the brewing industry, marketing communications.

Завантажити статтю (pdf)