Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Кукліна Т.С., Корнієнко О.М. Дослідження якості послуг в закладах ресторанного господарства

АНОТАЦІЯ
У статті аналізуються питання щодо актуальних методів дослідження якості послуг у закладах ресторанного господарства. Розглянуто проблематику оцінювання якості послуг та наведено загальні заходи підвищення об’єктивності результатів.

Ключові слова: ресторанні послуги, якість, оцінка, обслуговування, споживач, контроль.

АННОТАЦИЯ
В статье анализируются вопросы относительно актуальных методов исследования качества услуг в заведениях ресторанного хозяйства. Рассмотрена проблематика оценки качества услуг и приведены общие меры повышения объективности результатов.

Ключевые слова: ресторанные услуги, качество, оценка, обслуживание, потребитель, контроль.

АNNOTATION
The article analyzes the issues relative to current methods of service quality in restaurant management schools. Considered the problem of assessing the quality of services and the General measures to increase the objectivity of the results.

Keywords: restaurant services, quality, grade, service, consumer, control.

Завантажити статтю (pdf)