Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Король І.В. Маркетинг розкоші: принципи побудови успішного люксового бренду

АНОТАЦІЯ
У статті проведено аналіз змісту поняття «ринок розкоші». Наведено основні закони маркетингу, що діють на люксовому ринку. Висвітлено типологізацію товарів класу люкс. Виділено основні принципи бренд-менеджменту щодо товарів розкоші. Представлено компанії-лідери за обсягами реалізації люксових товарів у світі.

Ключові слова: товари розкоші, люксові товари, ринок розкоші, маркетинг розкоші, бренд, бренд-менеджмент.

АННОТАЦИЯ
В статье проведен анализ сути понятия «рынок роскоши». Приведены основные законы маркетинга, действующие на люксовом рынке. Рассмотрена типологизация товаров класса люкс. Выделены основные принципы бренд-менеджмента в отношении товаров роскоши. Представлены компании-лидеры по объемам реализации люксовых товаров в мире.

Ключевые слова: товары роскоши, люксовые товары, рынок роскоши, маркетинг роскоши, бренд, бренд-менеджмент.

ANNOTATION
In the article was analyzed the meaning of "luxury market". The basic laws in the luxury market were overview. The typology of luxury goods was considered. The basic principles of brand management of luxury goods were described. Presented the biggest world luxury companies by the volume of sales.

Keywords: luxury goods, luxury goods, luxury market, luxury marketing, brand, brand management.

Завантажити статтю (pdf)