Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Коновал В.В., Шлапак О.А. Підвищення економічної ефективності діяльності підприємств легкої промисловості засобами збутової маркетингової стратегії

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто питання щодо економічної ефективності діяльності підприємств легкої промисловості, а також маркетингову стратегію та механізм її реалізації за допомогою клієнтоорієнтованої збутової політики та краудсорсинга як одного з її різновидів. Розроблено основні підходи до формування клієнтоорієнтованої збутової політики на підприємстві легкої промисловості. Проведено власне дослідження попиту на продукцію підприємства у фірмовому магазині ПАТ «Володарка». Проаналізовано обсяг реалізації продукції підприємства легкої промисловості.

Ключові слова: ефективність, діяльність підприємства, легка промисловість, збутова діяльність, краудсорсинг, маркетинг.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрен вопрос экономической эффективности деятельности предприятий легкой промышленности, а также маркетинговая стратегия и механизм ее реализации посредством клиентоориентированной сбытовой политики и краудсорсинга как одного из ее разновидностей. Разработаны основные подходы к формированию клиентоориентированной сбытовой политики на предприятии легкой промышленности. Проведено собственное исследование спроса на продукцию предприятия в фирменном магазине ПАО «Володарка». Проанализированы объемы реализации продукции предприятия легкой промышленности.

Ключевые слова: эффективность, деятельность предприятия, легкая промышленность, сбытовая деятельность, краудсорсинг, маркетинг.

ANNOTATION
In the article the question of economic efficiency of enterprises of light industry, as well as marketing strategy and mechanism for its implementation through client-oriented sales policy and crowdsourcing as one of its species are determined. It was developed the main approaches in the formation of customer-oriented marketing policy in the enterprise of light industry. It was conducted their own study on the demand for the company's products in the company shop of PJSC "Volodarka". It was analyzed the volume of sales of enterprises of light industry.

Keywords: efficiency, business, light industry, distribution, crowdsourcing, marketing.

Завантажити статтю (pdf)