Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Коваленко Л.П., Колотова Н.Б. Краудфандінг – інструмент інтернет-маркетингу інноваційних туристичних проектів

АНОТАЦІЯ
У статті наведено найбільш актуальні інструменти інноваційних туристичних проектів, які використовуються в сучасному Інтернет-маркетингу: gamefication, testimonial, digital storytelling, DART, crowdfunding. Показано, що краудфандінгові платформи є більшою мірою одним з ефективних комунікаційних інструментів для інноваційного проекту, чим безпосередньо джерелом фінансування. Наведено приклади туристичних проектів, які проводили краудфандінгові кампанії на українських платформах. Автори визначили основні етапи і показники проведення краудфандінгової кампанії інноваційного туристичного проекту.

Ключові слова: інноваційні туристичні проекти, Інтернет-маркетинг, гейміфікація, тестімоніал, діджитал строрітеллінг, DART, краудфандінг.

АННОТАЦИЯ
В статье приведены наиболее актуальные инструменты инновационных туристических проектов, которые используются в современном Интернет-маркетинге: gamefication, testimonial, digital storytelling, DART, crowdfunding. Показано, что краудфандинговые платформы являются в большей степени одним из эффективных коммуникационных инструментов для инновационного проекта, чем непосредственно источником финансирования. Приведены примеры туристических проектов, которые проводили краудфандинговые кампании на украинских платформах. Авторы определили основные этапы и показатели проведения краудфандинговой кампании инновационного туристического проекта.

Ключевые слова: инновационные туристические проекты, Интернет-маркетинг, геймификация, тестимониал, диджитал сторителлинг, DART, краудфандинг.

АNNOTATION
The article presents the most relevant instruments of innovative tourism projects, which are used in today's Internet marketing: gamefication, testimonial, digital storytelling, DART, crowdfunding. It is shown that crowdfunding platforms are increasingly one of the most effective communication tool for innovative project than just a source of funding. The article gives examples of tourism projects, which were carried out on the Ukrainian campaign crowdfunding platforms. The authors defined milestones and indicators of innovative tourism project crowdfunding campaign.

Keywords: innovative tourism projects, internet-marketing, gamefication, testimonial, digital storytelling, DART, crowdfunding.

Завантажити статтю (pdf)