Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Іванієнко В.В., Котов А.М., Іванієнко К.В. Теоретико-методологічні аспекти оцінки інноваційного потенціалу промислового підприємства в системі формування стратегічних альтернатив його розвитку

АНОТАЦІЯ
Розкрито сутність інноваційного потенціалу як окремої категорії процесу управління підприємствами. Визначено місце інноваційного потенціалу промислового підприємства в системі формування його функціональних стратегій. Оцінка інноваційного потенціалу розглядається як моніторинг складників інноваційного потенціалу підприємства за системою відносних показників (індикаторів) з метою порівняння його рівня в певний момент з уявленнями про цей рівень для вирішення стратегічних завдань його розвитку. Визначено основні умови, принципи та елементи оцінювання інноваційного потенціалу підприємства.

Ключові слова: інноваційний потенціал, стратегія, управління, оцінювання, моніторинг.

АННОТАЦИЯ
Раскрыта сущность инновационного потенциала как отдельной категории процесса управления предприятиями. Определено место инновационного потенциала промышленного предприятия в системе формирования его функциональных стратегий. Оценка инновационного потенциала рассматривается как мониторинг составляющих инновационного потенциала предприятия согласно системе относительных показателей (индикаторов) для сопоставления его уровня в определенный момент с представлениями об этом уровне для решения стратегических задач его развития. Определены основные условия, принципы и элементы оценки инновационного потенциала предприятия.

Ключевые слова: инновационный потенциал, стратегия, управление, оценка, мониторинг.

ANNOTATION
The essence of innovation potential as a separate category of business management process was described. Place of the innovation potential of an industrial enterprise in the system of formation of its functional strategies was defined. Estimation of the innovation potential of an enterprise is considered as the monitoring of its components according to the system of relative indicators, which is conducted in order to assess the match between the actual level at some point with the existing ideas about this level and is aimed at the solving of strategic tasks of the company’s development. The basic conditions, principles and elements of the estimation of the company’s innovation potential were formulated.

Keywords: innovation potential, strategy, management, evaluation, monitoring.

Завантажити статтю (pdf)