Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Гресь-Євреінова С.В. Брендінг Музею ретротехніки Авто-мотоклубу «Фаетон» як спосіб підвищення конкурентоспроможності

АНОТАЦІЯ
У даній статті аналізується, як в сучасних умовах можливо перетворити музей у відомий в Україні музейний бренд. Музейний бренд – це образ музею, який формується під час вивчення сайту, сторінок в соціальних мережах, будівлі, ресепшена, музейної експозиції та музейних послуг, крамниці, території для відпочинку, запахів, музики, звуків та ін. Прикладом створення відомого музейного бренду є Музей ретротехніки в м. Запоріжжі, заснований у 2008 р. як структурний підрозділ Громадської організації Авто-мотоклубу «Фаетон» ім. Л.Є. Хлевного. 1 листопада 2013 р. в музеї офіційно був зареєстрований рекорд «Національним реєстром рекордів» (НРР) в категорії «найбільший в Україні музей ретро авто-мототехніки». На той час найбільший автомузей в Україні налічував більше 100 авто і мототехніки. Музей позиціонує себе як «унікальна пам’ятка м. Запоріжжя». На сьогодні музейна експозиція нараховує більше 200 одиниць авто і мототехніки, а також побутову ретротехніку, відповідний за тематикою одяг та приладдя, фурнітуру. Місію Музею ретротехніки Авто-мотоклубу «Фаетон» можна сформулювати наступним чином: «Сприяти заохоченню та розвитку авторетроруху в Україні». У крамниці музею ретро-автомобілів «Фаетон» можна придбати сувеніри з логотипом музею – магніти, брелоки, значки, плакати, туристичні марки, він представлений на cайті музею, на музейній вивісці, в експозиційному етикетажі. Логотип Музею техніки відповідає його спеціалізації та кольоровій гаммі сайту – в сіро-біло-червоному тонах, стилізований під емблему авто-мототехніки. Музейна сувенірна продукція з логотипом виділяє музей, оскільки більшість музеїв в Україні власною сувенірною продукцією похвалитися не може.

Ключові слова: брендінг, Музей ретротехніки Авто-мотоклубу «Фаетон», конкурентоспроможність, логотип, відвідуваність.

АННОТАЦИЯ
В этой статье анализируется, как в современных условиях можно превратить музей в известный в Украине музейный бренд. Музейный бренд – это образ музея, который формируется при изучении сайта, страниц в социальных сетях, здания, ресепшена, музейной экспозиции и музейных услуг, магазина, территории для отдыха, запахов, музыки, звуков и др. Примером создания известного музейного бренда Музей ретротехники в г. Запорожье, основанный в 2008 году. Как структурное подразделение Общественной организации Авто-мотоклуба «Фаэтон» им. Л.Е. Хлевного. 1 ноября 2013 в музее официально был зарегистрирован рекорд «Национальным реестром рекордов» (НРР) в категории «самый большой в Украине музей ретро авто-мототехники». К тому времени музей в Украине насчитывал более 100 авто и мототехники. Музей позиционирует себя как «уникальная достопримечательность г. Запорожья». На сегодня музейная экспозиция насчитывает более 200 единиц авто и мототехники, а также бытовую ретротехнику, соответствующую тематике одежду и принадлежности, фурнитуру. Миссия Музея ретротехники Авто-мотоклуба «Фаэтон» можно сформулировать следующим образом: «Способствовать поощрению и развитию авторетродвижению в Украине». В магазине музея ретроавтомобилей «Фаэтон» можно приобрести сувениры с логотипом музея – магниты, брелоки, значки, плакаты, туристические марки, логотип представлен на cайте музея, на музейной вывеске, в экспозиционном этикетаже. Логотип Музея техники соответствует его специализации и цветовой гамме сайта – в серо-бело-красных тонах, стилизованный под эмблему авто-мототехники. Музейная сувенирная продукция с логотипом выделяет музей, поскольку большинство музеев в Украине с собственной сувенирной продукцией похвастаться не могут.

Ключевые слова: брендинг, Музей ретротехники Авто-мотоклуба «Фаэтон», конкурентоспособность, логотип, посещаемость.

ANNOTATION
It is analysised how in the modern conditions it was could to transform the museum to a famous museum brand in Ukraine in the article. The museum brand is an image of museum that is formed during research site, pages in the Net, building, reception, exposition, museum cervices, shop, and territory for rest, smells, music, sound etc. The example of forming of famous Ukranian museum brand is the Museum of retro technics of the Auto moto club “Faeton” in Zaporizhzhya, was founded as subdivision of the Public Organization the “Auto moto club “Faeton” in 2008. The 1th of November, 2013 it was registered a record “the biggest museum collection of auto moto technic in Ukraine” by National Record List, more 100 auto and motos. The museum shows itself Zaporizhzhya unique showpies. Today museum exposition has got more 200 auto and motos, also retro household electrical appliances, special dress, equipment etc. The museum mission would be formulated so: “Encourage the development auto moto movement in Ukraine”. It is could to buy souvenirs with a museum logo: magnets, trinkets, badges, posters, stamps in museum shop. The logo is represented at museum site, museum signboard, in exposition labeling. The museum logo is accorded to its specialization and site range in grey – white – red colours and likes a car emblem. Museum souvenir production emanate it from other Ukranian museums, that haven’ got its souvenirs.

Keywords: branding, the Museum of retro technics avto moto club “Faeton”, competitiveness, logo, attendance.

Завантажити статтю (pdf)