Пошук
Парфенчук І.О. Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання національної економіки
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто сутнісні характеристики бренду, брендингу, конкурентоспроможності та особливості формування бренд-орієнтованого управління. Проаналізовано етапи створення бренду та підходи, рівні формування бренду. Обґрунтовано авторський підхід до бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможності суб’єктів господарювання в системі національного господарства.
Ключові слова: бренд, брендинг, управління, національне господарство.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены основные характеристики бренда, брендинга, конкурентоспособности и особенности формирования бренд-ориентированного управления. Проанализированы этапы создания бренда и подходы, уровни формирования бренда. Обоснован авторский подход к бренд-ориентированном управлению конкурентоспособности субъектов ведения хозяйствования в системе национального хозяйства.
Ключевые слова: бренд, брендинг, управление, национальное хозяйство.
ANNOTATION
The article touches upon the essential characteristics of the brand, branding, competitiveness and especially the formation of brand-based management. In addition to that, analyzed stages of brand creating and approaches the level of formation of the brand. Emphasized the author`s approach to brand management-oriented competitive entities in the system of national economy.
Keywords: brand, branding, management, national economy.