Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Парій Л.В. Стратегії просування продукції сиру на український споживчий ринок

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто елементи комплексу просування. Обґрунтована доцільність розробки й впровадження виробниками сиру змішаної стратегії просування. Висвітлено алгоритм розробки рекламної стратегії суб’єктами ринку сиру. Показаний процес застосування стратегії стимулювання збуту продукції сиру. Висвітлені окремі аспекти стратегії PR у просуванні сиру на внутрішній ринок.

Ключові слова: ринок сиру, стратегія «проштовхування», стратегія «протягування», комплекс просування, реклама, стимулювання збуту, PR.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены элементы комплекса продвижения. Обоснована целесообразность разработки и внедрения производителями сыра смешанной стратегии продвижения. Освещены алгоритм разработки рекламной стратегии субъектами рынка сыра. Показан процесс применения стратегии стимулирования сбыта продукции сыра. Освещены отдельные аспекты стратегии PR в продвижении сыра на внутренний рынок.

Ключевые слова: рынок сыра, стратегия «проталкивания», стратегия «протягивания», комплекс продвижения, реклама, стимулирование сбыта, PR.

ANNOTATION
In article describes the elements of the promotion complex. The expediency of development and implementation of cheese producers mixed promotion strategy is grounded. The algorithm of development of the advertising strategy by the cheese market players is grounded. The process of the strategy to stimulate sales of cheese is showed. Certain aspects of public relations strategy in promoting cheese to the domestic market are highlighted.

Keywords: cheese market, “pushing” strategy, “pulling” strategy, complex of promotion, advertising, sales promotion, PR.

Завантажити статтю (pdf)