Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Кавун О.О. Ринки з продажу споживчих товарів в Україні: ретроспективний аналіз, тенденції і перспективи розвитку

АНОТАЦIЯ
У статті проведено ретроспективний аналіз функціонування ринків з продажу споживчих товарів в Україні 1990–2015 рр. Визначено основні етапи еволюції та тенденції розвитку ринків в Україні. Досліджено основні показники розвитку ринків. Виявлено структурні зміни, які відбулися у мережі ринків України протягом досліджуваного періоду. Визначено перспективи подальшого розвитку ринків в Україні.

Ключові слова: ринок з продажу споживчих товарів, торговельне місце, площа ринку, спеціалізація ринків, продовольчий ринок, непродовольчий ринок, змішаний ринок.

АННОТАЦИЯ
В статье проведен ретроспективный анализ функционирования рынков по продаже потребительских товаров в Украине 1990–2015 гг. Определены основные этапы эволюции и тенденции развития рынков в Украине. Исследованы основные показатели развития рынков. Выявлены структурные изменения, которые произошли в сети рынков Украины в течение исследуемого периода. Определены перспективы дальнейшего развития рынков в Украине.

Ключевые слова: рынок по продаже потребительских товаров, торговое место, площадь рынка, специализация рынков, продовольственный рынок, непродовольственный рынок, смешанный рынок.

ANNOTATION
In article provides retrospective analysis of the functioning of markets selling consumer goods in Ukraine for 1990–2015 years. The main stages of the evolution and trends of the development of markets selling consumer goods in Ukraine were determined. The basic indicators of markets development were researched. The structural changes that have occurred in the composition of the network of markets of Ukraine throughout the study period were revealed. The prospects for further development of markets in Ukraine were determined.

Keywords: market selling consumer goods, trade place, space of market, specialization markets, food market, non-food market, mixed market.

Завантажити статтю (pdf)